MEDIACOLLEGE AMSTERDAM
VIRTUAL REALITY RECRUITMENT
Klant
Mediacollege Amsterdam
Geproduceerd door
Eastbound
In opdracht van het Mediacollege Amsterdam heeft Eastbound een VR recruitment campagne gecreëerd. Het Mediacollege heeft ieder jaar open dagen waar ze toekomstige studenten kennis laten maken met de opleidingen. Om de toekomstige studenten een goede indruk te geven hoe een les eruit ziet, maar misschien nog belangrijker de toekomstige werksituatie, hebben wij een viertal 360 graden video's ontwikkeld.
Tijdens deze experiences maken nieuwe studenten kennis met hun toekomstige werkveld en de lessen die zij zullen volgen op het Mediacollege.
Het Mediacollege wil haar studenten voorbereiden op de toekomst. Daarom sluiten we in de opleidingen zoveel mogelijk aan bij de ontwikkelingen in het werkveld. Zo is de kans groot dat bijvoorbeeld onze studenten Audiovisueel, Filmacteur en Mediamanager na hun studie gevraagd worden mee te werken aan 360-graden producties. Een goede reden dus om alvast tijdens de opleiding kennis te maken met deze techniek.
- Simon van Rees, Hoofd Communicatie, Mediacollege Amsterdam
Lees hier het hele artikel op de website van het Mediacollege.